Destacado Es noticia Voleibol 

Derrota de Hemisferios RB en Oviedo antes de recibir oa líder

Hemisferios Riberira Sacra recibirá ó CV Sestao, líder en solitario, en O Pompeo o vindeiro domingo

Curtidora Universidade de Oviedo – Hemisferios RB CVO 3 – 1 (27-25/25-19/19-25/25-17/0-0)

O Hemisferios RB CVO caeu derrotado na súa visita ao Curtidora Universidade de Oviedo. Nun igualadísimo inicio as ourensás presionaron ata o derradeiro punto do primeiro set, pero o conxunto universitario logrou anotalo pola mínima diferencia de 27 a 25. Tras esta derrota, as galegas foron a remolque no segundo, que rematou o conxunto local 25 a 19, pero lograron devolverlle o parcial ás asturianas no terceiro, pechado 19 a 25 para o CVO.

O cuarto sería decisivo, e o Curtidora, consciente diso, non deu tregua ao Ourense, que cedeu finalmente o partido 25 a 17.

O próximo rival do Hemisferios RB será o CV Sestao, que visita o domingo ás 12.00 horas o polideportivo O Pompeo.

CLASIFICACIÓN Ptos
1.  C.V. Sestao 27
2.  CV Sayre Décimas 23
3.  Rivas Ciudad Deporte 21
4.  Hemisferios RB CVO 16
5.  C.V. La Calzada 15
6.  SAD Recuerdo 14
7.  Fertiberia Los Campos 12
8.  Curtidora Univ. Oviedo 11
9.   Mintonette Pozue 8
10.  Universidad de Burgos 6
11.  Ule 5
12.  C.V. Fuenlabrada 4

Presentación do vindeiro partido ante o líder C.V. Sestao

CVO INVITA A TODOS LOS OURENSANOS A DISFRUTAR ESTE DOMINGO DE LA FIESTA DEL VOLEIBOL CON LA VISITA DEL SESTAO, LÍDER DE LA LIGA NACIONAL

El partido que se disputará el domingo 10 de diciembre a las 12:00 horas en la cancha de O Pompeo pretende ser una fiesta para los aficionados al voleibol ya que nos visita el único equipo invicto hasta el momento en la competición y claro favorito al ascenso directo y que ha ganado todos los partidos disputados y ha cedido tan solo cuatro sets en las nueve jornadas de liga.

Operación Quilo

El CVO se suma a la acción solidaria que organiza tradicionalmente todas las navidades la Asociación juvenil ourensana Amencer “Operación Quilo” e invita a todos sus aficionados a llevar alimentos no perecederos al partido del domingo en la cancha de O Pompeo. Productos como arroz, pasta, legumbre, aceite, conservas o leche serán recogidos por voluntarios del club en la entrada del polideportivo.

Noticias relacionadas

Escribe tu comentario