UD Ourense Juvenil Foto Nacho RegoDestacado Es noticia Futbol 

LN Juvenil: Pabellón golea en Os Remedios mientras UD Ourense y Ourense CF suman sendos empates

UD Ourense 2 – 2 SD O Val

Abría la competición la U.D. Ourense en Oira ante la SD O Val en la tarde del sábado. Partido en el que los locales siempre fueron a remolque teniendo que igualar el marcador por dos ocasiones.

UD Ourense Juvenil Foto Nacho Rego

El primero de la UD Ourense llegaba por medio de Nicolás Álvarez mientras que el segundo, de falta, salía de las botas de Hugo Rodríguez. En el lance de la falta se producía la expulsión del portero visitante, ventaja numérica que los rojillos no pudieron aprovechar al ver como era expulsado su goleador Nicolás (doble amarilla) antes del saque de centro tras el empate.

Pabellón CF 4 – 2 EF Lalín

Na primeira metade os do Deza acabarían mandando no marcador despois de remontar o tempraneiro tanto de José Ramón nos locatarios. Un gol en propia meta e un penalti permitiron que o rival lle dese a volta ao partido diante dun Pabellón que non estivo cómodo no campo. Sentoulle ben o descando aos de Cándido Gómez, que dominarían por completo na segunda parte. O ritmo que marcaron os branquiverdes neste periodo afogou aos lalinenses e cada vez que os branquiverdes chegaban ao área visitante orixinaban unha acción de perigo.

Os nosos dispuxeron de moitas oportunidades e os trocos introducidos polo técnico pabellonista déronlle máis aire ao equipo e unha maior profundidade nas bandas, onde nacerían o tanto da igualada de Iago Varela e catro minutos máis tarde o propio dianteiro colocaría o 3-2 que lle daba a volta ao marcador. Xa no tempo de prolongación Brais anotaría o cuarto despois dun balón ben pelexado por Caseiro. Gustounos o conxunto lalinense, que conta cun bo entramado ofensivo.

Rápido de Bouzas 2 – 2 Ourense CF

El Ourense CF salvó un punto en su visita al Rápido de Bouzas. Los locales tomaron ventaja al final de la primera parte superando por dos goles a los ourenanos.

No bajaron los brazos los blanquinegros que reducían diferencias en el 80 por medio de Civile. La igualada llegaba cinco minutos mas tarde con el gol de Tumbeiro que anotaba el 2 a 2 definitivo.

Noticias relacionadas

Escribe tu comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.