Ourense C.F. Juvenil - ConxoDestacado Es noticia Futbol 

Derrotas para los juveniles de Pabellón y Ourense en la Liga Nacional

El Ourense C.F. superado de forma contundente por el Conxo y el Pabellón caía por la mínima en Coruxo

Ourense C.F. 1 – 5 Conxo

Crónica: Ourense C.F.

Derrota muy dolorosa del Juvenil de Liga Nacional en Oira ante un Conxo que de principio a fin fue superior a nuestros chicos y hoy se mereció la victoria.

Se adelantó el conxo en la primera jugada en un dudoso fuera de juego. El equipo intento recomponerse del mazazo inicial y tuvo una pequeña fase de buena combinación del balón pero en el minuto 15 el segundo gol sentó como un jarro de agua fría y provocó una caída de brazos por parte de nuestro equipo lo que hacía que el Conxo se volcase en ataque con oportunidad de gustarse ellos mismos.

Al filo del descanso una pérdida de nervios por parte de Lucas dejo al equipo con 10 al ser expulsado por doble amarilla. La segunda parte estuvo marcada por la lesión de José Carlos que en una mañana aciaga para nuestro juvenil acabo en el centro médico el Carmen debido a que en un encontronazo se le salió el hombro operado y que lo tuvo la temporada pasada 7 meses apartado de los terrenos de juego. El resultado final 1-5 hizo justicia a lo visto en el sintético de Oira y destacar que José Carlos no tendrá que ser operado de nuevo y estará al menos 3 semanas de baja. Desde aquí le enviamos mucho ánimo al bravo futbolista.

Coruxo 1 – 0 Pabellón C.F.

O Xuvenil “A” fixo méritos máis que suficientes para puntuar contra un Coruxo que gañou (1-0) cun gol dende vinte e cinco metros

Pabellon Juvenil Foto Nacho Rego

Crónica: Pabellón C.F.

Derrota do Pabellón (1-0) no campo de Coia contra o Coruxo na Liga Nacional Xuvenil nun partido baixo unha intensa calor e que tivo un abrumador dominio dos branquiverdes sen premio final. O cadro local viuse cun gol a favor á media hora de xogo cun disparo dende vinte e cinco metros que ao final resultou determinante.

Nesa primeira parte os pabellonistas tiveron varias ocasións claras para Óscar Bravo, Rául e Álvaro pero non houbo fortuna no remate. Na segunda parte o dominio ourensán aínda foi máis claro con oportunidades para que Ferreiro, Raúl e Quintá empatasen, polo menos, o partido. Incluso houbo tempo para a polémica ao reclamar os nosos un penalti por mans claras que o colexiado pasou por alto.

Os locatarios soamente tiveron unha acción de perigo nunha contra a dez para o final que salvou Carral. Ao final derrota inxusta nunha cita na que o Pabellón mereceu, como mínimo, o empate. Para o técnico ourensán Guillermo García “Xeramos moito xogo e ocasións pero faltounos o gol”. O equipo ocupa a quinta praza con 15 puntos dun grupo donde a maiores do líder Celta “B”, Ural e Victoria están marcando o paso.

O domingo (12 horas) chega a visita do Deportivo “B” aos Remedios.

Noticias relacionadas

Escribe tu comentario

A %d blogueros les gusta esto: