campus balonman foto nacho regoBalonmano Destacado Es noticia 

Campus Ourense sella definitivamente su permanencia en 1ª autonómica

AB LAVADORES 25 – 24 CO.SA.GA CAMPUS OURENSE CB

Derrota de los universitarios por la mínima en Vigo en la tarde de ayer sábado pese a la cual, dados otros resultados, el equipo certifica su permanencia en la categoría en este primer año en 1ª autonómica. Un éxito sin duda para un club joven y un equipo complicado para entrenar por la idiosincrasia de una plantilla de muchos lugares diferentes.

Partido emocionante hasta el final en el que pudo haber un empate de haber señalado los colegiados una pena máxima a 3 segundos del final.

campus balonman foto nacho rego

En todo caso los de Miki Donsión mostraron que el equipo tiene compromiso en un partido en el que hubo minutos para todos.
La temporada ha sido fantástica y ahora podrán disfrutar de los dos últimos encuentros de liga con tranquilidad. A buen seguro querrán seguir invictos en el universitario.

Por el Campus: Diego, Oskar, Ivan (1), Aguión, Adán, Rubén (1), Touron (2), Borja (2), Iago, Fer, Noguerol (3), Nico (4), Xurxo (4), Rodrigo, David (4), Nilson (3)

 

BALONMÁN PABELLÓN OURENSE BUSCARÁ LA PROMOCIÓN PARA EVITAR EL DESCENSO

 

O sabado a tarde, o senior masculino do Balonman pabellon, xogou un decisivo partido ante o Hierros seis do nadal de coia. Enpezaron mal os ourensan, cun nefasto primeiro periodo con infinidade de perdas e sen dar ca tecla para parar aos xogadores vigueses, que se foron ao descanso cun 16-21 no electrónico.

No segundo acto os xogadores verdes incrementaron a intensidade defensiva e o acerto en ataque, no que perforaban unha e outra vez a portería dos de Coia, pero o último cuarto de hora, foi o que descontrolou os ourensanos, que chegaron a estar tan so con 3 xogadores de campo , inda que aguantando o marcdor, pero nos últimos minutos, nunha acción moi discutida e protestada polo banquillo e a gradas dos locais, puxo o empate a 37 no marcador, despois de ter estado o Pabellón ata 4 tantos por riba. Dúas finais restan para loitar polo posto de promoción de descenso.
Unha na casa, a vindeira próxima xornada contra o Atl Novas, e outra en Viveiro contra o Galipizza Viveiro.

Noticias relacionadas

Escribe tu comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.